Αγγελική Λαλιώτη
Νομικής Αθήνας / 2020
Νομικής Αθήνας / 2020
Νομικής Αθήνας / 2020
Ακολουθώντας αυτή την παιδαγωγική αρχή φροντίζουμε να εντάσσουμε κάθε παιδί στο κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον, δηλαδή σ’ εκείνο το τμήμα του φροντιστηρίου που θα βοηθήσει το παιδί να βελτιωθεί.
Η διαδικασία αυτή αποτελείται από τα ακόλουθα βήματα:
Συνάντηση του παιδιού και των γονέων του με τον υπεύθυνο σπουδών.
Κατά τη συνάντηση αυτή ο υπεύθυνος σπουδών συζητά με το παιδί και σκιαγραφεί το μαθησιακό του προφίλ. Παράλληλα, γίνεται μια πρώτη συζήτηση για τους στόχους του παιδιού και τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές προσδοκίες του. [Αν κριθεί απαραίτητο από τον υπεύθυνο σπουδών, το παιδί είναι πιθανόν να γράψει σύντομο διαγνωστικό κριτήριο που θα αφορά γνώσεις προηγουμένων ετών.]
Ένταξη σε κατάλληλο τμήμα.
Το παιδί εντάσσεται σε κατάλληλο τμήμα. Η διεύθυνση του φροντιστηρίου διατηρεί το δικαίωμα να μετακινήσει ένα παιδί σε άλλο τμήμα (πάντα μετά από συζήτηση με το ίδιο το παιδί και τους γονείς του), αν κριθεί ότι αυτό θα βοηθήσει το παιδί να βελτιωθεί.