Skip to main content
Ξιφαράς Φροντιστήριο
ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ
Η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ
Βάσω Μάνιου
Γιώτα Δηλέ
Δημήτρης Ξιφαράς
Νίκος Κοζάκος
Νίκος Τσίτουρας
Παναγιώτα Μπάρλα
ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΜΑΣ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΌ ΤΗΝ Α΄ ΠΡΟΣ ΤΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΌ ΤΗ Β΄ ΠΡΟΣ ΤΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ (ως ειδικών μαθημάτων)
ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ
ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΚΥΚΛΟΙ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
ΟΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ
ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΣΧΟΛΩΝ ΑΕΙ & ΤΕΙ
ΒΑΣΕΙΣ ΑΕΙ & ΤΕΙ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ
ΘΕΜΑΤΑ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ: ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
ΤΟ 2ο ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ (Πανελλαδικές 2014 & 2015)
Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ: Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΔΙΟΥ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ (Πανελλαδικές 2016 κι έπειτα)
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΞΙΦΑΡΑΣ
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΣΤ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ Α΄ ΚΑΙ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ
ΝΕΑ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
ΟΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ
ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΣΧΟΛΩΝ ΑΕΙ & ΤΕΙ
ΒΑΣΕΙΣ ΑΕΙ & ΤΕΙ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ
ΘΕΜΑΤΑ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
Μοιρασου